وبینار نقش روانشناسی در تولید محتوا

webinar

توضیحات وبینار

روان‌شناسی از جمله موضوعاتی است که برای ورود به هر کار و حوزه‌ای بایستی به آن مراجعه کرد. در خصوص نوشتن و تولید انواع محتوا هم پرداختن به روان‌شناسی از این اصل مستثنی نیست. چرا که ما در همه مراحل تولید انواع محتوا از جمله، متن، تصویر، فایل صوتی و در نهایت ویدئو بایستی مخاطب را در نظر بگیریم، زیرا او قرار است از این مطلب و محتوا استفاده کند. و بی‌توجهی به آن تبعات جبران‌ناپذیری برای‌مان خواهد داشت.
مخاطبی که درک و احساس و … دارد. همین مسئله منجر می‌شود فرد و افراد پیگیری‌کنندگان محتواهای‌مان بسیار نقش مهمی برای رسانه‌ی تک تک‌ ما داشته باشد.
به طور حتم اگر در روند تولید محتوا و حتّا ارائه محصول و خدمات و … به دنبال‌کنندگان رسانه‌مان و برخی ویژگی‌های مهم و البته خاص آن توجه کنیم، بهتر می‌توانیم با او ارتباط بگیریم و در ادامه همراهان خوبی برای همدیگر باشیم.

مخاطبی که که انسان است. هر انسان هم بسته به ویژگی‌های شخصیتی و … دارای یک سری خصوصیات مشترک و منحصر‌به فرد است.
بنابراین، با توجه به این نکته مهم در صورتی که در مسیر رشد کسب‌و‌کار خود از جمله در فضای آنلاین، در جایی که محتوای شما رابطه بین شما و مخاطب به قولی مشتری است بایستی به همه جنبه‌ها من‌جمله بُعد روان‌شناسی او را هم در نظر داشت.
چرا؟
چون به این شیوه می‌توان به عنوان همراه اولی او بودن به سوال، درخواست، نیاز و در نهایت تقاضای او به جهت برطرف شدن مسئله‌ی حال حاضر او قدمی برداشت.
همین موضوع هم عاملی می‌شود تا با منتشر کردن یک مقاله خوب یا فاصل صوتی کاربردی و یا حتا تولید محصول و ارائه خدمات مورد نظر حس‌و‌حال‌اش را خوب کرد و مسیر زندگی‌اش را بهبود بخشید و یک قدم به جلو پیش‌برد.

از طرفی، می‌توان گفت یادگیری و دانش‌افزایی در مورد روان‌شنایی این روزها جزو مهارت‌هایی از قبیل مهارت‌های نرم در مسیر توسعه‌ی فردی هر شخصی به حساب می‌آید.
پس، چه خوب به عنوان یک فرد عادی یا حتا صاحب کسب‌و‌کار در هر فرصتی پیدا می‌کنیم در مورد روان‌شناسی دانش‌مان را بیافزاییم.

سرفصل‌های وبینار

روان‌شناسی در تولید محتوا یعنی چه؟
چرا روان‌شناسی در تولید محتوا اهمیت دارد؟
چگونه با توجه به روان‌شناسی در تولید محتوای خوب قدم‌های بیشتری برداریم؟

ویدئوی این برنامه را می‌توانید در آدرس زیر ببینید:

https://www.aparat.com/v/uTS0J

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط