تجربه من به عنوان مراجع

coaching client

من در مدتی که با سحر خانم مشاوره داشتم، تجربه‌هاي ارزشمند زیادی كسب كردم. بهترين آنها اين بود كه قضاوتم نسبت به ديگران را تاحد زيادي كم كردم و بعد توانستم گوش شنوايم را تقويت کنم و بهتر و عمیق‌تر عزیزانم را بشنوم و به نیازها و خواسته‌های آنها توجه عمیق‌تری کنم. و خواسته های آنها را نیز بیشتر از قبل درنظر گرفتم. و همین موضوعات باعث بهبود روابطم با نزدیکانم شد.

از مشاور عزیزم سحر خانم به خاطر همراهی و کمک‌های‌شان در شنیدن من، سوالهای قدرتمندی که می‌پرسید و باورهای محدودکننده ام را به چالش می‌کشید، تشکر دارم.
دکتر سوسن محمدی

به اشتراک بگذارید

2 پاسخ

  1. سلاااام سحر عزیز و دوست داشتنیم با شما سالیان سال است که شروع کردم به دانشگاه رفتن و لیسانس گرفتم با هزار و یک مشکلات خانوادگی ، بدون اینکه همسرم بداند من درس می‌خوانم با شما ارشدم را خواندم و در سن ۶۲ سالگی دفاعم را با سه فرزند بزرگسالم حامی و همراهم بودید تا فقط اهدافم را ببینم و سختی های زندگیم را پشت سر بگذارم ، جرات و جسارت اسارت در میان چنگال همسر را پیدا کردم و خود را آزاد کردم ، و با همه فراز و نشیب های زندگی قدرشناس لحظه های زندگیم شدم و بیشتر از همیشه نفس کشیدنم را زندگی می کنم ، حدود سه ده و نیم خدمتگذار به ادبیات کودکان و نوجوان و ترویج آن هستم ، اکنون کتابخانه ای در زادگاه پدری خود برای کودکان و طرح ” غم بزرگ را به کاری بزرگ تبدیل کنید ” از سخنان بانوی عزیزم زنده یاد توران میرهادی که در شورای کتاب کودک درکنارش زیستم و آموختم ؛ با خانواده های عزیز از دست داده اجرا می کنم ، زندگی همچنان همانند روز و شب ، گاهی تاریکی و سختی های بسیارررر دارد و گاهی نور و گرما و شادی ، اکنون از شما عزیز آموختم چگونه عبور کردن و زیبا کردن شب و سختی ها با همه رنج آن به نور و روشنایی ؛ به بهانه خواندن نظریه بالندگی و مدل پرما .با مهر فراوان شیرازی

    1. از حسن توجه و محبت شما سپاسگزارم. به توانایی های شما کاملا باور دارم و خوشحالم در این مسیر پرپیچ و خم در کنار شما بودم و از شما بسیار آموختم. عشق به کودکان همواره راهنمای شما بوده و خوشحالم که توانستید علیرغم سختی‌های بسیار آرزوی خود را که تاسیس کتابخانه و فعالیت و خدمت به کودکان بود را تحقق بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط